#לוקחים_פיקוד_על_הפיד
צעירים ונוער מחזקים את החוסן הלאומי
#קוד_64 - ארוחה סודית בטיקטוק: מי לא אוהב אוכל עם קצת טוויסט?
הלקוח:
יומנגס, רשת מסעדות המבורגרים
האתגר שפיצחנו ביחד עם הMoveרים שלנו:
אחרי חודשי הקיץ והוצאות מוגברות, חודש ספטמבר הופך לחודש מאתגר בעולם המסעדנות.
אז איך מעוררים את החודש הזה ?
הטרנד שיצרנו בפיד:
נתנו למוברים שלנו להפיץ את הבשורה על ארוחה סודית ביומנגס,
בעזרת קוד סודי שרק העוקבים בטיקטוק יוכלו לדעת מהו, מגיעים לסניף, אומרים למלצר את הקוד ומקבלים הנחה מיוחדת,
ההנחה מתקבלת באמצעות הקוד שרק מי שצפה בסרטון הטיקטוק יכול לדעת אותו
התוצאות:
הקמפיין הגדיל את המכירות במאות אחוזים ויצר המון רעש בטיקטוק
ובקבוצות הוואטסאפ של חובבי ההמבורגרים והמסעדות עם מעל 1.5 M חשיפות.