#לוקחים_פיקוד_על_הפיד
צעירים ונוער מחזקים את החוסן הלאומי
המובריות משיקות מותג אופנה לצעירות
האתגר שפיצחנו ביחד עם הMoveרים שלנו:
מנגנון הפעילות בניית נבחרת, יצירת קמפיין רובי באג – "-לאן את הולכת עם התיק?"
הפעילות בנושא הרובי באג הייתה פרסונלית ונתנו לבנות הזדמנות להביע את עצמן בסרטון,
כל אחת עלתה עם תוכן רובי באג והתאימה אותו אליה אישית.
כך יצא שקיבלנו סרטונים עם תכנים מעניינים ומוצלחים יותר.
הטרנד שיצרנו בפיד: #רוביבאג
סיכום: גדלנו ב15 רוביות נוספות שהצטרפו אלינו לקמפיין ולקהילה, 30
בנות שחזרו והשתתפו איתנו שוב בקמפיין נוסף.
במהלך הקמפיין קודמו מגוון תכנים (כ 28 סרטונים) בתקציב של 11K
לקמפיין הוגדר יעד חשיפות של 2.2M ובפועל הושגו 5.3M!