#לוקחים_פיקוד_על_הפיד
צעירים ונוער מחזקים את החוסן הלאומי
#מה_שבטבע_שלי – איך הופכים את החזרה ללימודים ליותר נוחה? בעזרת המוברים שלנו שהולידו טרנד חדש!
הלקוח:
טבע נאות, רשת חנויות נעלי נוחות.
האתגר שפיצחנו ביחד עם הMoveרים שלנו:
להביא את הנוחות לקדמת הבמה ולהפוך מותג של "מבוגרים" רלוונטי גם לצעירים.
הטרנד שיצרנו בפיד:
המוברים יצרו סרטונים תחת ההאשטאג #מה_שבטבע_שלי שם שיתפו את הדברים הכי לא נוחים בחזרה ללימודים.
התוצאות:
הסרטונים יצרו שיח ענק בקרב העוקבים והגיעו למעל 4M מיליון צפיות ואלפי תגובות,
והפכו את טבע נאות למותג הנעליים שהכי נוח ללכת איתו לבית הספר.