#לוקחים_פיקוד_על_הפיד
צעירים ונוער מחזקים את החוסן הלאומי
#נעול_על_עצמי - חוזרים ללימודים: טרנד הלוקרים שהפך לטרנד הכי ויראלי בטיקטוק
הלקוח:
רב בריח
האתגר שפיצחנו ביחד עם הMoveרים שלנו:
איך נושא כל כך גנרי כמו מנעול חכם הופך לויראלי בטיקטוק
הטרנד שיצרנו בפיד:
עשרות מוברים שיתפו וחשפו את העוקבים בטיקטוק מהם שלושת הדברים שהכי חשוב להם לשמור בלוקר תחת ההאשטאג #נעול_על_עצמי
והכירו לעוקבים את המנעול החכם של חברת לוקרים אשר נפתח באמצעות אפליקציה בטלפון הסלולרי וחוסך מהתלמידים את הצורך לזכור את קוד הפתיחה.
התוצאות:
ההאשטאג הגיע ל-M7 מיליון צפיות והגדיל את יעד המכירות של מנעולים חכמים בבתי ספר ברחבי הארץ.